Дирекция Информационни Технологии

Обновено: четвъртък, 05 септември 2024 14:25

Microsoft Teams

Възможни проблеми с Microsoft Teams и начини за отстраняването им: 

Права за записване на конференции в Microsoft Teams:

Правата се дават от ДИТ, за конкретен имейл акаунт. За да зявите активиране, моля, попълнете и изпратете следната форма. Имайте предвид ,че са необходими 24 часа за активиране на функцията. 

Проблем с влизане в Microsoft Teams:

Понякога, при опит за влизане в Microsoft Teams през браузър като Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, или Internet Explorer, Teams блокира и не се зарежда. Проблемът възниква, ако използвате функцията за надеждни сайтове във вашия браузър и не сте добавили URL адресите за Microsoft Teams към списъка със сайтове, на които вашият браузър трябва да има доверие.За да отстраните проблема, актуализирайте настройките на вашия браузър по следния начин:

1. В прозорец "Настройки", раздел "Поверителност и сигурност" изберете "Бисквитки и разрешения за сайтове" > "Съхранени бисквитки и данни" > "Управление и изтриване на бисквитки и данни за сайтове".

2. Включете "Разрешаване на сайтовете" да запазват и четат данни за бисквитки (препоръчително) и се уверете, че "Блокиране на бисквитки на трети страни" е изключено.

3. В текстовото поле "Адрес на уебсайт" под "Разрешаване" изберете "Добавяне", за да добавите следните сайтове:

  • microsoft.com
  • microsoftonline.com
  • teams.skype.com
  • teams.microsoft.com
  • sfbassets.com
  • skypeforbusiness.com

Съобщенията не се зареждат правилно:

Ако виждате стари разговори или не виждате най-новите съобщения, които са били изпратени през вашите канали, можете да отстраните проблемите по следния начин:

1. Уверете се, че други сайтове и приложения работят правилно и ако връзката е добра, опитайте да рестартирате устройството си или рутера.

2. Когато използвате приложението Microsoft Teams:

  • Натиснете клавишите CTRL, ALT и DELETE на клавиатурата.
  • Изберете „Диспечер на задачите“ от менюто, което се показва.
  • Изберете „Microsoft Teams“ от списъка с активни приложения и процеси.
  • Натиснете бутона „Край на задачата“ в долния десен ъгъл на прозореца на диспечера на задачите. 
  • Отворете отново Microsoft Teams, както обикновено и вашите чатове и канали трябва да се актуализират, за да отразяват най-новите съобщения. 

3. Когато използвате уеб сайта на Microsoft Teams:

  • Натиснете клавишите CTRL и R на клавиатурата. Това трябва да изчисти кеш паметта и сайтът ще се презареди с най-новите съобщения.

4. Когато сте на мобилно устройство: 

  • Отидете до началния екран. 
  • Изведете вашите отворени приложения. При iPhone това обикновено се прави чрез плъзгане нагоре от долната част на екрана. При устройства с Android това става чрез натискане на бутона на приложението.  
  • Намерете приложението Microsoft Teams и плъзнете, за да го затворите. 
  • Отворете отново приложението, както обикновено и вашите чатове и канали трябва да се актуализират, за да отразяват най-новите съобщения.

Микрофонът и уеб камерата не работят:

Когато сте се присъединили към среща на Teams и не можете да чуете или видите присъстващите, или те да ви чуят и видят:

  • Организаторите могат да изберат да заглушат всички участници. Щракнете върху бутоните за микрофон и видео веднъж или два пъти, за да проверите дали това решава проблема.
  • Вашият микрофон и уеб камера правилно ли са включени? Изключете ги и ги прикрепете отново, за да сте сигурни. 
  • Вашият компютър избира ли правилния микрофон и камера за вас? Ако използвате лаптоп, например, компютърът ви може да се опита да използва вашия вътрешен микрофон, а не външен. Уверете се, че правилните изходни и входни устройства са избрани от падащите менюта.
  • Възможно е да трябва да предоставите на Teams разрешение за достъп до вашия микрофон и камера. В Teams щракнете върху иконата на вашия потребител в горния десен ъгъл на екрана и изберете опцията „Управление на акаунт“ от менюто, което се показва. Изберете опцията „Разрешения за приложение“ от менюто вляво и се уверете, че превключващият бутон „Медия“ е включен.

Не получавам известия от Teams:

Известията на работния плот са изключително полезни за поддържане на актуална информация за най-новите съобщения на Teams. Ако установите, че не получавате известията, които сте получавали преди: 

  • Уверете се, че състоянието ви не се е променило на „Не безпокойте“ или „Време за фокусиране“. За да сте сигурни, че няма да ви безпокоят и можете да се фокусирате оптимално, Teams не ви изпраща известия, когато тези два статуса са зададени. 
  • Проверете отново настройките си, за да сте сигурни, че винаги идват правилните известия.
  • В Teams щракнете върху иконата на вашия потребител в горния десен ъгъл на екрана и изберете опцията „Управление на акаунт“ от менюто, което се показва. 
  • Изберете опцията „Известия“ от менюто вляво и се уверете, че са избрани правилните настройки за всяка от предоставените опции. 

Microsoft Teams работи бавно:

  • Натиснете клавишите CTRL, ALT и DELETE на клавиатурата. 
  • Изберете „Диспечер на задачите“ от менюто, което се показва. 
  • Изберете „Microsoft Teams“ от списъка с активни приложения и процеси. 
  • Щракнете върху бутона „Край на задачата“ в долния десен ъгъл на прозореца на диспечера на задачите. 
  • Отворете отново „Microsoft Teams“, както обикновено и вижте дали замразяването продължава. 

Как да отстраните проблема, когато използвате уеб сайта на Microsoft Teams:

  • Извършете пълно опресняване на сайта, като натиснете клавишите CTRL и R на клавиатурата, за да се изчисти кеш паметта. 
  • Ако проблемът продължава, натиснете клавишите CTRL, ALT и DELETE на клавиатурата. 
  • Изберете „Диспечер на задачите“ от менюто, което се показва. 
  • Изберете вашия браузър от списъка с активни приложения и процеси. 
  • Щракнете върху бутона „Край на задачата“ в долния десен ъгъл на прозореца на диспечера на задачите. 
  • Отворете отново браузъра си и отворете сайта на „Microsoft Teams“, както обикновено и вижте дали замразяването продължава. 

Как да отстраните проблема, когато сте на мобилно устройство:

  • Намерете приложението „Microsoft Teams“ и плъзнете, за да го затворите. 
  • Отворете отново приложението както обикновено и вижте дали замразяването продължава. 
  • Ако използвате приложението на вашето Windows или мобилно устройство, не забравяйте, че имате опцията за достъп до Teams и от вашия браузър. Това може да намали броя на приложенията, които се изпълняват на вашият компютър.

Не мога да създам нов екип:

1. Създайте канал вместо екип. Често разрешенията, които спират всеки и всички да създават екипи, ще бъдат по-малко строги, когато става въпрос за канали. Създаването на канал под екип с конкретни колеги е също толкова лесно и често отговаря на същите нужди, които един екип би изпълнил: В „Microsoft Teams“ отидете до функцията Teams от менюто вляво:

  • Изберете екипа, под който искате да създадете канал, и щракнете върху трите точки до името на екипа. 
  • Кликнете върху опцията „Добавяне на канал“ от падащото меню. 
  • Дайте име и описание на канала си и изберете поверителността, която искате за канала – независимо дали е публична (и достъпна за всички в екипа) или частна (и достъпна само за определени хора).
  • Ако създавате частен канал, ще бъдете помолени да добавите членове към канала. 

2. Създайте чат с няколко души. Ако и вие не можете да създадете канал, често чатът ще работи също толкова добре за комуникация. Можете да добавите до 200 души към екипен чат и да поддържате връзка с тези, с които работите по проекти: 

  • В Microsoft Teams“ изберете функцията "Чат" от менюто вляво. 
  • Кликнете върху иконата на бележник и молив до заглавието „Чат“, за да започнете нов разговор. 
  • В секцията „До“ въведете имената на хората, които искате да добавите, и изберете всеки човек от падащото меню, което се показва.