Microsoft Teams
Възможни проблеми с Microsoft Teams и начини за отстраняването им:
Права за записване на конференции в Microsoft Teams:
Правата се дават от ДИТ, за конкретен имейл акаунт. За да зявите активиране, моля, попълнете и изпратете следната форма. Имайте предвид ,че са необходими 24 часа за активиране на функцията.
Проблем с влизане в Microsoft Teams:
Понякога, при опит за влизане в Microsoft Teams през браузър като Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, или Internet Explorer, Teams блокира и не се зарежда. Проблемът възниква, ако използвате функцията за надеждни сайтове във вашия браузър и не сте добавили URL адресите за Microsoft Teams към списъка със сайтове, на които вашият браузър трябва да има доверие.За да отстраните проблема, актуализирайте настройките на вашия браузър по следния начин:
1. В прозорец "Настройки", раздел "Поверителност и сигурност" изберете "Бисквитки и разрешения за сайтове" > "Съхранени бисквитки и данни" > "Управление и изтриване на бисквитки и данни за сайтове".
2. Включете "Разрешаване на сайтовете" да запазват и четат данни за бисквитки (препоръчително) и се уверете, че "Блокиране на бисквитки на трети страни" е изключено.
3. В текстовото поле "Адрес на уебсайт" под "Разрешаване" изберете "Добавяне", за да добавите следните сайтове:
- microsoft.com
- microsoftonline.com
- teams.skype.com
- teams.microsoft.com
- sfbassets.com
- skypeforbusiness.com
Съобщенията не се зареждат правилно:
Ако виждате стари разговори или не виждате най-новите съобщения, които са били изпратени през вашите канали, можете да отстраните проблемите по следния начин:
1. Уверете се, че други сайтове и приложения работят правилно и ако връзката е добра, опитайте да рестартирате устройството си или рутера.
2. Когато използвате приложението Microsoft Teams:
- Натиснете клавишите CTRL, ALT и DELETE на клавиатурата.
- Изберете „Диспечер на задачите“ от менюто, което се показва.
- Изберете „Microsoft Teams“ от списъка с активни приложения и процеси.
- Натиснете бутона „Край на задачата“ в долния десен ъгъл на прозореца на диспечера на задачите.
- Отворете отново Microsoft Teams, както обикновено и вашите чатове и канали трябва да се актуализират, за да отразяват най-новите съобщения.
3. Когато използвате уеб сайта на Microsoft Teams:
- Натиснете клавишите CTRL и R на клавиатурата. Това трябва да изчисти кеш паметта и сайтът ще се презареди с най-новите съобщения.
4. Когато сте на мобилно устройство:
- Отидете до началния екран.
- Изведете вашите отворени приложения. При iPhone това обикновено се прави чрез плъзгане нагоре от долната част на екрана. При устройства с Android това става чрез натискане на бутона на приложението.
- Намерете приложението Microsoft Teams и плъзнете, за да го затворите.
- Отворете отново приложението, както обикновено и вашите чатове и канали трябва да се актуализират, за да отразяват най-новите съобщения.
Микрофонът и уеб камерата не работят:
Когато сте се присъединили към среща на Teams и не можете да чуете или видите присъстващите, или те да ви чуят и видят:
- Организаторите могат да изберат да заглушат всички участници. Щракнете върху бутоните за микрофон и видео веднъж или два пъти, за да проверите дали това решава проблема.
- Вашият микрофон и уеб камера правилно ли са включени? Изключете ги и ги прикрепете отново, за да сте сигурни.
- Вашият компютър избира ли правилния микрофон и камера за вас? Ако използвате лаптоп, например, компютърът ви може да се опита да използва вашия вътрешен микрофон, а не външен. Уверете се, че правилните изходни и входни устройства са избрани от падащите менюта.
- Възможно е да трябва да предоставите на Teams разрешение за достъп до вашия микрофон и камера. В Teams щракнете върху иконата на вашия потребител в горния десен ъгъл на екрана и изберете опцията „Управление на акаунт“ от менюто, което се показва. Изберете опцията „Разрешения за приложение“ от менюто вляво и се уверете, че превключващият бутон „Медия“ е включен.
Не получавам известия от Teams:
Известията на работния плот са изключително полезни за поддържане на актуална информация за най-новите съобщения на Teams. Ако установите, че не получавате известията, които сте получавали преди:
- Уверете се, че състоянието ви не се е променило на „Не безпокойте“ или „Време за фокусиране“. За да сте сигурни, че няма да ви безпокоят и можете да се фокусирате оптимално, Teams не ви изпраща известия, когато тези два статуса са зададени.
- Проверете отново настройките си, за да сте сигурни, че винаги идват правилните известия.
- В Teams щракнете върху иконата на вашия потребител в горния десен ъгъл на екрана и изберете опцията „Управление на акаунт“ от менюто, което се показва.
- Изберете опцията „Известия“ от менюто вляво и се уверете, че са избрани правилните настройки за всяка от предоставените опции.
Microsoft Teams работи бавно:
- Натиснете клавишите CTRL, ALT и DELETE на клавиатурата.
- Изберете „Диспечер на задачите“ от менюто, което се показва.
- Изберете „Microsoft Teams“ от списъка с активни приложения и процеси.
- Щракнете върху бутона „Край на задачата“ в долния десен ъгъл на прозореца на диспечера на задачите.
- Отворете отново „Microsoft Teams“, както обикновено и вижте дали замразяването продължава.
Как да отстраните проблема, когато използвате уеб сайта на Microsoft Teams:
- Извършете пълно опресняване на сайта, като натиснете клавишите CTRL и R на клавиатурата, за да се изчисти кеш паметта.
- Ако проблемът продължава, натиснете клавишите CTRL, ALT и DELETE на клавиатурата.
- Изберете „Диспечер на задачите“ от менюто, което се показва.
- Изберете вашия браузър от списъка с активни приложения и процеси.
- Щракнете върху бутона „Край на задачата“ в долния десен ъгъл на прозореца на диспечера на задачите.
- Отворете отново браузъра си и отворете сайта на „Microsoft Teams“, както обикновено и вижте дали замразяването продължава.
Как да отстраните проблема, когато сте на мобилно устройство:
- Намерете приложението „Microsoft Teams“ и плъзнете, за да го затворите.
- Отворете отново приложението както обикновено и вижте дали замразяването продължава.
- Ако използвате приложението на вашето Windows или мобилно устройство, не забравяйте, че имате опцията за достъп до Teams и от вашия браузър. Това може да намали броя на приложенията, които се изпълняват на вашият компютър.
Не мога да създам нов екип:
1. Създайте канал вместо екип. Често разрешенията, които спират всеки и всички да създават екипи, ще бъдат по-малко строги, когато става въпрос за канали. Създаването на канал под екип с конкретни колеги е също толкова лесно и често отговаря на същите нужди, които един екип би изпълнил: В „Microsoft Teams“ отидете до функцията Teams от менюто вляво:
- Изберете екипа, под който искате да създадете канал, и щракнете върху трите точки до името на екипа.
- Кликнете върху опцията „Добавяне на канал“ от падащото меню.
- Дайте име и описание на канала си и изберете поверителността, която искате за канала – независимо дали е публична (и достъпна за всички в екипа) или частна (и достъпна само за определени хора).
- Ако създавате частен канал, ще бъдете помолени да добавите членове към канала.
2. Създайте чат с няколко души. Ако и вие не можете да създадете канал, често чатът ще работи също толкова добре за комуникация. Можете да добавите до 200 души към екипен чат и да поддържате връзка с тези, с които работите по проекти:
- В „Microsoft Teams“ изберете функцията "Чат" от менюто вляво.
- Кликнете върху иконата на бележник и молив до заглавието „Чат“, за да започнете нов разговор.
- В секцията „До“ въведете имената на хората, които искате да добавите, и изберете всеки човек от падащото меню, което се показва.